Tuki - Vooler

Vooler tukisivut

Tervetuloa Voolerin tukisivuille. Useasti kysyttyihin kysymyksiin löytyy vastauksia tältä sivulta. Muu tukimateriaali löytyy englannin kielellä ja niitä voi lukea täältä » . Ongelma tilanteissa voitte olla yhteydessä myös meihin.

 

UKK

Usein kysytyt kysymykset

 

Kielsin kameran käytön, miten saan sen sallittua?

Jos vanhingossa kielsit selainta käyttämästä mikrofonia ja kameraa, on se mahdollista sallia jälkeenpäin selaimen asetuksista. Tapa sallia käyttöoikeus riippuu käytössä olevasta selaimesta.

Yleisesti käyttöoikeuden voi antaa selaimen asetuksista.

Mikrofonini on yhdistetty, mutta siitä ei kuulu ääntä. Miten voin korjata tämän?

Jos mikrofonisi on yhdistetty oikein, muista tarkistaa onko se valittu käytössä olevan laitteen äänilähdöksi.

Kamerani on yhdistetty mutta kuvaa ei näy. Miten voin korjata tämän?

Varmista että kamera on kytketty oikein. Jos kytkennässä ei ole vikaa, tarkista että kamera on valittu käytössä olevan laitteen videolähteeksi.

Jos Vooler tunnistaa useamman videolähteen näkyy ruudulla ”kameran vaihto” painike. Tämän avulla voit vaihtaa saatavilla olevien videolähteiden välillä. Käyttäessä esimerkiksi matkapuhelinta, tämän ominaisuuden avulla voi valita etu- ja takakameran välillä.

Miten kysyn teiltä apua?

Voit lähettää meille viestiä käyttämällä sivulta löytyvää chat palvelua, sen ollessa saatavilla, tai lähettämällä meille viestiä sähköpostiste.