Tuki - Vooler

Useimmiten esitetyt kysymykset (UKK/FAQ)

Mikä on Vooler?

Vooler on videopuhelujärjestelmä, joka on suunniteltu seuraaviin käyttötarkoituksiin:

  • Etähoito- ja kuntoutuspalveluiden tekemiseen videopuheluilla
  • Online myynti ja -asiakaspalveluratkaisujen tekemiseen videopuheluilla
Vooler on suunniteltu olemaan …
  • Mahdollisimman helppokäyttöinen
  • Ei ylimääräisiä ja hämmentäviä lisätoimintoja
  • Toimii ilman ohjelmistoasennuksia
  • Helppokäyttöinen vanhuksille, loppuasiakkaille ja erityisryhmille
  • Mukava ja nopeasti käytettävä työkalu palvelualan ammattilaisille
  • Järjestelmä, jonka avulla on helppo tuottaa asiakaspalvelua videopuhelujen avulla
Kuinka voin testata Vooleria?

Live Chat -asiakaspalvelijamme demoavat mielellään Vooleria. Kysy heiltä, tai varaa aika suoraan myyjiemme kalentereista. Pääset näkemään ja kokeilemaan itse, kuinka Voolerin videopuhelut toimivat.

Kuinka voin kysyä apua Voolerin käyttöön?

Jos olet Voolerin loppukäyttäjä, niin kysy apua asiakaspalvelijalta. Mikäli tämä ei ole mahdollista, niin ota yhteyttä meihin tällä sivulla Live Chatissa tai tukilomakkeella.

Jos olet yritysasiakkaamme, niin ota yhteyttä meihin tällä sivulla Live Chatissa tai tukilomakkeella.

Kuinka voin raportoida viasta?

Lähetä vikaraportti alla olevalla lomakkeella ja lähetä se meidän tuotekehitykselle. Kiitämme jo etukäteen arvokkaasta avustasi.

Vooler asiakastuki

Seuraavat tukipalvelut auttavat sinua toimistoaikoina:

  • Live Chat
  • Asiakastukilomake

Maksullinen lisätukipalvelu on saatavilla lisäpalveluna.

Kysy kysymys tai tee virheilmoitus