Tuki - Vooler

Useimmiten esitetyt kysymykset (UKK/FAQ)

Mikä on Vooler?

Vooler on videopuhelujärjestelmä, joka on suunniteltu seuraaviin käyttötarkoituksiin:

  • Etähoito- ja kuntoutuspalveluiden tekemiseen videopuheluilla
  • Online myynti ja -asiakaspalvelun tekemiseen videopuheluilla
Millä laitteilla ja selaimilla voin käyttää Vooleria?

Vooler toimii selaimessa ilman ylimääräisiä ohjelmisto tai app -asennuksia. Parhaiten videopuhelut toimivat tietokoneen Chrome -selaimessa.

Tuetut mobiililaitteet:

  • iPhone 6s ja vähintään iOS 12.4.8 (suositus: uudempi kuin iOS 13)
  • iPad ja vähintään iOS 12.4.8 (suositus: uudempi kuin iOS 13)
  • Android puhelimet ja tabletit, enintään 4 vuotta vanha malli ja Android 8 (suositus: uudempi kuin 1 vuotta vanha malli)

Tuetut tietokoneselaimet:

  • Chrome (suositusselain)
  • Chromium Edge (Chromium Edge versiot alkavat numerosta 85)
  • Firefox
  • Opera
  • Safari

Huom: Selaimen pitäisi olla selainvalmistan tukema versio, yleensä nykyinen uusin versio ja yksi edeltävä merkittävä versiojulkaisu.

Yritysten työkoneisiin tehdyt rajoitukset ja tietoturvaohjelmistot tiukoilla rajoituksilla voivat estää joidenkin ominaisuuksien (esim. ruudunjako) käyttämisen.

Vooler on suunniteltu olemaan …
  • Mahdollisimman helppokäyttöinen
  • Ei ylimääräisiä ja hämmentäviä lisätoimintoja
  • Toimii ilman ohjelmistoasennuksia
  • Helppokäyttöinen vanhuksille, loppuasiakkaille ja erityisryhmille
  • Mukava ja nopeasti käytettävä työkalu palvelualan ammattilaisille
  • Järjestelmä, jonka avulla on helppo tuottaa asiakaspalvelua videopuhelujen avulla
Kuinka voin testata Vooleria?

Voit tilata maksuttoman 2 viikon koeajan organisaatiollesi.

Voit käydä kokeilemassa itse videohuonetta meidän avoimessa demohuoneessa.

Live Chat -asiakaspalvelijamme demoavat myös mielellään Vooleria. Kysy heiltä, tai varaa aika suoraan myyjiemme kalentereista. Pääset näkemään ja kokeilemaan itse, kuinka Voolerin videopuhelu ja asiakaspalvelijan työtila toimii.

Kuinka voin kysyä apua Voolerin käyttöön?

Jos olet Voolerin loppukäyttäjä, niin kysy apua asiakaspalvelijalta. Mikäli tämä ei ole mahdollista, niin ota yhteyttä meihin tällä sivulla Live Chatissa tai alla olevalla tukilomakkeella.

Jos olet asiakkaamme, niin ota yhteyttä meihin tällä sivulla Live Chatissa tai alla olevalla tukilomakkeella.

Kuinka voin raportoida viasta?

Lähetä vikaraportti alla olevalla lomakkeella ja lähetä se meidän tuotekehitykselle. Kiitämme jo etukäteen arvokkaasta avustasi.

Vooler asiakastuki

Seuraavat tukipalvelut auttavat sinua toimistoaikoina:

  • Live Chat
  • Asiakastukilomake

Maksullinen lisätukipalvelu on saatavilla lisäpalveluna.

Kysy kysymys tai tee virheilmoitus