Tuki - Vooler

Useimmiten esitetyt kysymykset (UKK/FAQ)

Mikä on Vooler?

Vooler on kuvapuhelujärjestelmä, joka on suunniteltu seuraaviin käyttötarkoituksiin:

  • Etähoivan tekemiseen kuvapuheluilla
  • Läheisten helpot kuvapuhelut ikäihmisille ja erityisryhmille
  • Ohjattujen etäryhmäpalveluiden tekemiseen
Millä laitteilla ja selaimilla voin käyttää Vooleria?

Vooler toimii selaimessa, Vooler-tabletissa, älypuhelimessa tai tabletissa Vooler appilla.

Vooler on suunniteltu olemaan …
  • Mahdollisimman helppokäyttöinen
  • Ei ylimääräisiä ja hämmentäviä lisätoimintoja
  • Helppokäyttöinen ikäihmisille ja erityisryhmille
  • Mukava ja nopeasti käytettävä työkalu palvelualan ammattilaisille
  • Järjestelmä, jonka avulla on helppo tuottaa asiakaspalvelua kuvapuhelujen avulla
Mitkä ovat vaatimukset Internet-yhteydelle??

Internet-yhteyden nopeusvaatimukset

Internet yhteyden on oltava riittävän nopea. Vooler parantaa ja heikentää videon laatua Internetin nopeuden mukaisesti. Huom: Pullonkaula nopeudessa voi olla monessa eri paikassa aina kotiin ostetusta internet-yhteydestä runkoverkon ylikuormitukseen.

Nopeus- ja palomuurivaatimukset löydät meidän “Vooler laitteisto-opas” -sivulta.

Kuinka voin kysyä apua Voolerin käyttöön?

Jos olet Voolerin loppukäyttäjä, niin kysy apua etähoitajilta tai ohjaajilta. Mikäli tämä ei ole mahdollista, niin ota yhteyttä meihin tällä sivulla Live Chatissa tai alla olevalla tukilomakkeella.

Jos olet asiakkaamme, niin ota yhteyttä meihin tällä sivulla Live Chatissa tai alla olevalla tukilomakkeella.

Kuinka voin raportoida viasta?

Lähetä vikaraportti alla olevalla lomakkeella ja lähetä se meidän tuotekehitykselle. Kiitämme jo etukäteen arvokkaasta avustasi.

Vooler asiakastuki

Seuraavat tukipalvelut auttavat sinua toimistoaikoina:

  • Live Chat
  • Asiakastukilomake

Maksullinen lisätukipalvelu on saatavilla lisäpalveluna.

Kysy kysymys tai tee virheilmoitus